søndag den 19. januar 2014

The Bucketlist

I går, lørdag, var vi til YFUs mid-year orientation. Nu er vi halvvejs igennem året så det var tid til at snakke lidt om vores forventninger til den sidste halvdel og reflekterer over hvad vi har nået indtil nu. Selvom arrangementet var rimeligt tørt og formelt, var det alligevel sjovt. Vi ses så tit i vores YFU gruppe at YFU eleverne nok er mine bedste og tætteste venner her ovre, så selvom der var nogle tørre opgaver var alt alligevel godt.

En af de mindre tørre opgaver vi fik var at lave en bucket list med 10 ting vi ville nå inden vi rejste. Her er min:

1) Go to Michigan

2) Take a trip to Schlitterbahn with the Bucchanans - vi ville have taget afsted i sommers, men der
     havde vi travlt. Så blev det koldt og nu har vi travlt igen.

3) Go on an american date - under stort pres fra Pam har Lotte, Vesla og jeg endeligt sagt ja til én
     amerikansk date.

4) Lear how to surf in Hawaii

5) See Pearl Habor

6) Win a medal in track - sandsynligheden er ikke specielt stor, men det ville være sjovt at prøve.

7) Go to prom - hvis jeg altså bliver spurgt,

8) See a real football game (not at the school)

9) Learn to do the splits - nu er jeg jo på danse holdet.

10) Visit Houston Space Center

Ingen kommentarer:

Send en kommentar